fredag 18 januari 2013

VLCD dag 8

På västfronten intet nytt!

Samma samma. Börjar kunna det här nu. Sugen på sötsaker på eftermiddagen och mot kvällen till. Det är då jag har tid att tänka på det. Det tar emot att dricka tycker jag. Jag måste dricka minst 2 lite vatten och det ä lite svårt tycker jag. Måste försöka komma på ett bättre sätt för hur det ska funka i morgon.

Jag har dödat chokladpuddingen som stod i kylskåpet. Ingen tycker att det är gott förutom jag. Så det bästa för alla inblandade var ett trippelmord på dem. De ligger på botten i rören under vasken i köket nånstans där jag tryckte ner dem. Tre paket med detta lömska bruna fantastikst goda men åå så manipulerande läckra  puddingar

Rock on!

Hörs i morgon!

2 kommentarer:

  1. Köp en soda stream vett ja, så kan du mixa med olika "vattensmaker"!
    Skönt att slänga den där puddingen så
    du slipper fundera på den!

    Kram Fia

    SvaraRadera