söndag 13 januari 2013

VLCD dag 3

Har lagt mig i sängen med datorn. Jag är hungrig men mår bra. Det var lite jobbigt på eftermiddagen och kvällen. Jag fick huvudvärk och tog bamyl-koffein. En av biverkningarna med den medicinen är blodsockerfall och det fick jag ju förstås. Väldigt obehagligt och onödigt kändes det som. Det är bättre att ta ipren då. I det stora hela känns det som att dagen har gått ganska bra ändå. Jag blir mätt på produkterna. Det är suget på sötsaker som jag får kämpa lite med.

Nu är denna dagen snart slut. Nya tag i morgon. Jag ska lämna Theo och på vägen hem åka och träna. Sen hem igen en stund innan jag börjar jobba.

För de som inte vet så betyder VLCD Very Low Calorie Diet. Just nu äter jag bara iTrims egna produkter. Fyra gånger per dag är det som gäller och däremellan en massa vatten, mineralvatten, te och ett och annat glas pepsi max. (Ja ja, ja. Jag vet, men jag kan inte sluta med allt på en gång... )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar