lördag 5 januari 2013

Informationsträff!

För ett år sen kikade jag på iTrims hemsida. Det verkade bra på många sätt. Men dyrt och krävande tyckte jag. Att skriva kontrakt på 2 år kändes alldeles för stort, då

Precis innan jul satt det ett erbjudande på morgontidningen från iTrim. Jag sparade den och gick in på hemsidan några veckor senare och läste lite mer om dem. Det lät ju väldigt bra tyckte jag. Jag slängde iväg ett mail och dagen efter ringde de så vi bokade in en tid den 2 januari.

Jag fick träffa en väldigt trevlig tjej. Vi pratade nästan en timme och gick igenom hela programmet och hur det funkar. Mat, motion och motivation.

Det finns olika upplägg som man kan välja.

- Enbart träning

- Träning där man byter ut en del av sina mål med måltidsersättning LCD

- Under 3 - 12 veckor byter ut alla sina mål till VLCD produkter.

Man får en hälsocoach som man tillsammans med bestämmer vad som är lämpligt för just mig. Jag fick titta på gymmet som var jättefint. Det var en trevlig och mysig stämning där. En lugn och rofylld miljö tyckte jag.

Så jag skrev kontrakt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar