lördag 12 januari 2013

VLCD dag 2


Jag fick sovmorgon och sov till 10 ca. Väldigt skönt. Det har varit lite jobbigare idag än igår. Känner mig hungrig och sugen på frukt, godis och mat. Jag fantiserar om härliga middagar med en massa gott. Jag svettas och fryser omvartannat. Det känns att det händer något i kroppen. Hoppas på att gå i ketos snabbt. Då mår många bättre. Jag vill lyckas. Jag ska lyckas! Det är bara tre veckor.

Det sägs att den tredje dagen ska vara den värsta så det känns lite nervöst inför morgondagen. Det är bara att bita ihop och följa programmet!

2 kommentarer:

  1. Provar att skriva här bara. Syrran hade problem och kunde inte lämna kommentar

    SvaraRadera
  2. Kunde inte heller lämna kommentar (igår var det) så jag provar nu!

    Pepp pepp och tack för inspirationen! Vad duktig du är!

    Kram Andrea

    SvaraRadera